Cum platesc?

Plata produselor solicitate prin comanda de catre dumneavoastra se poate realiza prin:

1. Numerar, la livrare.
Catre curier se va plati valoarea inscrisa in factura Solo Caffe.
2. On-line
3. Virament bancar, prin Ordin de plata
Pentru plata prin virament bancar sau varsamint in cont aveti nevoie de urmatoarele date:
Nume firma: SC RGC GROUP SRL
Cod unic inregistrare:
Nr. Registrul Comertului:
Cont:
Banca:

Conform legislatiei din Romania, platile efectuate de persoane juridice, cu valoare mai mare de 5000 RON se pot face doar cu ordin de plata.

Taxe transport si cheltuieli suplimentare
– Comenzile in valoare de peste 250 RON (fara TVA) beneficiaza de transport gratuit.
– Comanda minima este de 100 RON.
Pentru comenzile in valoare mai mica de 250 RON (fara TVA), pretul transportului este de 18 RON (TVA inclus). Suma este valabila pentru orice localitate din Romania in care Urgent Curier livreaza fara costuri suplimentare. Daca livrarea se efectueaza in afara localitatilor aflate pe lista prezentata in interiorul site-ului, cheltuielile suplimentare de livrare vor fi suportate de catre client. Contravaloarea transportului va fi facturata de catre Solo Caffe.
– Termenul de livrare este de maxim 72 ore de la confirmarea disponibilitatii in stoc a produselor comandate.
– In cazul platii in avans prin virament bancar, termenul de livrare incepe din momentul incasarii intregii sume in contul Solo Caffe. In situatia in care la destinatie clientul nu este gasit, bunurile vor fi pastrate de catre Solo Caffe pentru cinci zile lucratoare, timp in care se va incerca recontactarea clientului. La sfarsitul celor cinci zile, in situatia in care clientul nu va fi gasit, comanda se anuleaza.
– Plata la livrare se face in numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscal primite (factura si chitanta). Curierii Solo Caffe sau curierii rapizi cu care colaboram NU va pot solicita nici o alta suma in afara celei din documentele fiscale.
Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii, din aceasta cauza ele pot fi retransmise numai prin e-mail (nu si prin posta sau curier), urmand ca Dvs. sa le printati si sa le depuneti la contabilitate.

Taxa Verde
Prin aderarea Romaniei la UE gestionarea deseurilor echipamentelor electrice si electronice a fost reglementata prin HG 448 din 2005. Aceasta norma implementeaza Directiva Europeana EC 96 din 2002. Conform noilor reglementari, anumitor articole li se aplica timbru verde. Timbrul verde este platit de consumatori pentru colectarea si reciclarea deseurilor echipamentelor electrice si electronice (DEEE) si acopera costurile sistemului de colectare si reciclare. Timbru verde este purtator de TVA si se factureaza ca pozitie separata pe factura de vanzare a produsului. Timbru verde este stabilit prin intermediul asociatiilor ECOTIC, RECOLAMP, ROREC si este aprobat de comisia de autorizare in scopul acoperirii sistemului de reciclare. Valoarea timbrului verde este cuprinsa in pretul afisat al produselor. Valoarea este influentata de categoria de produs. Timbrul verde finanteaza o activitate menita sa pastreze mediul curat.